Miinto er ifølge deres hjemmeside en hurtigt voksende online modeplatform i Europa, som har til formål at give den mest kundecentrerede modeoplevelse. De blev grundlagt i 2009 af skolekammerater, og deres mission er at forbinde modebevidste forbrugere med verdens bedste butikker og brands og tilbyde et bredt udvalg af premium, luksus og nøje udvalgte lokale brands, der er skræddersyet til den enkeltes smag og behov. Alle varer på platformen er nøje udvalgt og sendt fra verdens førende modebutikker, hvilket gør nogle af verdens bedst klædte mennesker til kernen i forretningsmodellen. Siden starten har virksomheden bestræbt sig på at forbinde kræsne kunder med verdens fineste brands og butikker. Miintos unikke forretningsmodel har til formål at hjælpe traditionelle butikker med at trives i den digitale tidsalder. De udvælger omhyggeligt butikspartnere til at tilbyde deres kunder en bred vifte af premium, luksus og lokalt fremstillede mærker. I bestræbelserne på at skabe en mere ansvarlig modeverden bruger Miinto eksisterende varer på markedet, hvilket resulterer i en reduktion af unødvendig produktion. De har også integreret The Vintage Bar, en community-styret markedsplads for second-hand mode, hvilket yderligere understreger deres engagement i second-hand mode. Derudover har Miintos enorme udvalg af dametøj, herretøj, børnetøj, sportstøj og accessories fra over 2.000 forskellige mærker i hele Europa, herunder luksusmærker som Balenciaga, Gucci, Prada og mange lokale mærker, gjort dem til en af Europas største online modeportaler.
Alle anmeldelser
Antal anmeldelser: 0
Tak fordi du indsendte din anmeldelse!