Tradogram er en cloud-baseret platform til styring af forretningsudgifter, som er en let, fleksibel og billig løsning for indkøbere og beslutningstagere på indkøbsområdet. Tradogram har aktive brugere i over 80 lande og strømliner indkøbsprocessen ved at gøre det muligt for brugerne at administrere leverandører, få overblik over udgifter og reducere omkostningerne. Platformen indeholder administrative og operationelle værktøjer, der hjælper virksomheder med at styre deres udgifter effektivt. Tradograms administrative indkøbsværktøjer giver ledelsen indsigt i virksomhedens udgifter, mens de operationelle indkøbsværktøjer muliggør et problemfrit samarbejde mellem afdelinger og eksterne leverandører. Funktionerne omfatter forvaltning på flere niveauer, brugertilladelser, leverandørlister, varekataloger, godkendelsesarbejdsgange, budgetsporing i realtid, rapportering og lagerstyring. Det giver også operationelle værktøjer såsom rekvisitioner, indkøbsordrer, fakturaudstedelse, udgifter, kontraktstyring og instant messaging. Platformen kan konfigureres til at opfylde specifikke behov og integreres med den eksisterende finansielle infrastruktur. Virksomheden tilbyder abonnementsmuligheder for at hjælpe virksomheder med at skalere uden at øge omkostningerne.
Alle anmeldelser
Antal anmeldelser: 0
Tak fordi du indsendte din anmeldelse!